Co je Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta. S moduly Prodej, Marketing a Servis Microsoft Dynamics CRM nabízí funkce a možnosti k lepšímu zacílení nových zákazníků, správě marketingových kampaní, řízení obchodních aktivit a řešení a eskalaci servisních případů. Microsoft Dynamics CRM umožňuje udržovat zákaznické informace na jednom místě, podporuje týmovou práci a pomáhá v plnění úkolů v rámci nastavených firemních procesů.

Dynamics CRM
 

Modul Marketing v Microsoft Dynamics CRM

Nový modul Marketing v řešení Microsoft Dynamics CRM vám umožňuje zvýšit produktivitu klíčové skupiny zaměstnanců - marketingového oddělení. Členové marketingového oddělení nyní mají nástroje, které jim pomáhají vytvářet, organizovat a replikovat marketingové iniciativy v různých prodejních kanálech. Pracovníci mohou přidělovat, plánovat a sledovat aktivity marketingových kampaní a měřit jejich účinnost. Modul marketing umožňuje efektivně integrovat prodejní, marketingové a servisní postupy a prezentovat zákazníkům jednotný profesionální obraz společnosti.


Více informací

Modul Prodej v Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM Prodej pomáhá obchodním týmům i obchodníkům řídit proces generování nových obchodních příležitostí a sledování obchodních případů, měřit a vytvářet kvalifikované obchodní předpovědi a efektivně nastavuje proces komunikace se zákazníky. Výsledkem je zrychlení obchodních procesů, vyšší procento uzavřených obchodů a zvýšení věrnosti zákazníků.


Více informací

Modul Servis v Microsoft Dynamics CRM

Microsoft CRM Servis poskytuje mimořádné funkce služeb zákazníkům a dovoluje zvýšit kapacitu pro zpracování požadavků bez nutnosti přijímat další zaměstnance. Microsoft CRM Servis pomáhá Vašim lidem sledovat požadavky zákazníků, spravovat požadavky na podporu a servis od prvního kontaktu až po úspěšné vyřešení. Tím vám umožňuje poskytovat zákazníkům stálou a efektivní podporu a tím zvyšovat jejich spokojenost.


Více informací

Chcete bezplatnou konzultaci? Neváhejte a kontaktuje nás.