01

Představení CRM/XRM konceptu

Zajišťujeme workshopy pro obchodní a marketingové týmy. Obsahem těchto workshopů je představení možností informačních systémů na bázi CRM klíčovým uživatelům s důrazem na získání dostatečného množství informací a podnětů ke správné definici požadavků na funkčnosti. Workshopy jsou dobrým obecným základem pro uvedení obchodních a marketingových týmů do problematiky CRM. Získané znalosti pak umožní zadávacímu týmu kvalifikovaně definovat své požadavky.

02

Analýza funkčních a procesních požadavků

Provádíme analýzu informačních potřeb obchodních, marketingových a servisních týmů společností. Identifikujeme požadavky na funkčnosti a procesy s využitím zkušeností s minulými implementacemi a současnými „best practices“. Tato analýza může sloužit i jako nezávislý vstup pro definici budoucích implementačních projektů a jako zadávací dokumentace pro potenciální dodavatele řešení.

03

Implementace CRM

Provádíme instalaci a základní nastavení Microsoft Dynamics CRM produktu. Vytváříme na míru konfiguraci a změny aplikačního prostředí tak, aby odpovídalo požadavkům na funkčnosti. V této oblasti pokrýváme jak služby v rámci základních úprav prováděných přímo v prostředí Dynamics CRM, tak i v rámci náročnějších programových úprav pomocí vývojových nástrojů.

04

Způsob implementace CRM

Po zkušenostech z mnoha implementací většího rozsahu řízených zpravidla „Vodopádovým“ modelem, který přináší do rychle se měnícího prostředí a technologií negativní důsledky, jako je překročení rozpočtu, nedodržení termínů, zastaralé a nepotřebné funkčnosti, se v současné době upřednostňujeme modely agilní implementace a vývoje.

05

Školení CRM

Školíme klíčové i koncové uživatele v základech ovládání aplikačního prostředí Microsoft Dynamics CRM. Na základě provedených aplikačních a procesních úprav připravujeme a realizujeme specifická školení na využití funkčností CRM pro jednotlivé pracovní činnosti.

06

Podpora a rozvoj

Pro realizované projekty implementace zajišťujeme technickou i uživatelskou podporu včetně identifikace a návrhu dalšího rozvoje řešení a rozšíření stávající funkčností CRM aplikací.

100+

Dokončených implementací

45+

Spokojených klientů

992+

Hodin školení

265+

Konzultací

Dlouholetá historie a zkušenosti

Náš tým má dlouholeté zkušenosti s implementacemi CRM systémů založených na různých technologiích. Již více než 10 let se specializujeme na produkt Microsoft Dynamics CRM a na jeho novou verzi Microsoft Dynamics 365. Nabízíme komplexní služby spojené s implementací CRM systémů

2009

Založení firmy

2011

Významný CRM projekt - Allegro group

2012

Významný CRM projekt - ČD Cargo

2016

Významný CRM projekt - Telefonica O2

2017

Začátek spolupráce na zavedení a integraci CRM pro společnost CEMEX - druhého největšího světového dodavatele a výrobce stavebních materiálů.

2019

Rozšíření týmu o nové analytiky, konzultanty a obchodního ředitele

Úspěšné absolvování nové verze certifikačních testů společnosti Microsoft členy našeho týmu

Chcete bezplatnou konzultaci? Neváhejte a kontaktuje nás.