SCHIEDEL

Implementace CRM na bázi Microsoft Dynamics CRM. Spolupráce se společností NAVERTICA.

Společnost Schiedel se rozhodla přesunout řešení komplexních marketingových a obchodních procesů mimo základní ERP systém Microsoft NAV. Úkolem bylo implementovat ucelené funkční řešení pro obchodní a technický tým a zajistit evidenci aktivit ve vztahu ke komunikaci jak se zákazníky tak i dalšími partnerskými subjekty.

Základní požadavky

  • Správa stávajících zákazníků
  • Správa aktivit a interakcí s obchodními a partnerskými subjekty
  • Evidence dynamických obchodních a segmentačních parametrů subjektů
  • Mobilní klient
  • Integrace s ERP systémem Microsoft NAV
  • Řízení marketingových a prodejních akcí

Rozsah prováděných prací

  • Business analýza obchodních a marketingových procesů
  • Definice uživatelských požadavků
  • Rozdílová analýza
  • Návrh řešení v aplikačním prostředí Microsoft Dynamics CRM
  • Implementace funkčností a konfigurace systému
  • Školení uživatelů
  • Podpora ostrého provozu aplikace

O společnosti

Společnost Schiedel se zabývá komínovými systémy, integrovanými krby a ventilačními systémy.