SCHIEDEL
Implementace CRM na bázi Microsoft Dynamics CRM. Spolupráce se společností NAVERTICA.
Společnost Schiedel se rozhodla přesunout řešení komplexních marketingových a obchodních procesů mimo základní ERP systém Microsoft NAV. Úkolem bylo implementovat ucelené funkční řešení pro obchodní a technický tým a zajistit evidenci aktivit ve vztahu ke komunikaci jak se zákazníky tak i dalšími partnerskými subjekty.
Základní požadavky
- Správa stávajících zákazníků
- Správa aktivit a interakcí s obchodními a partnerskými subjekty
- Evidence dynamických obchodních a segmentačních parametrů subjektů
- Mobilní klient
- Integrace s ERP systémem Microsoft NAV
- Řízení marketingových a prodejních akcí
Rozsah prováděných prací
- Business analýza obchodních a marketingových procesů
- Definice uživatelských požadavků
- Rozdílová analýza
- Návrh řešení v aplikačním prostředí Microsoft Dynamics CRM
- Implementace funkčností a konfigurace systému
- Školení uživatelů
- Podpora ostrého provozu aplikace
O společnosti
Společnost Schiedel se zabývá komínovými systémy, integrovanými krby a ventilačními systémy.